HTML

Tóójja le!

2008.01.18. 10:41 honk

Igen, sikerült beleszaladnom ebbe a szinte már védjegynek számító mondatba is. Szerdán ismét élőben kommentáltam, és már kezdtem teljesen beleélni magam a dologba, mikor kicsúszott a számon Palik Laci szófordulata. De sebaj. Igaz a közvetítés elején volt némi technikai gigszer, de az is lehet, hogy a 64 bites operációs rendszer technológiájába Bill Gates csapata cenzúrázó kódot is épített. Mindenesetre a kellő pillanatban, amikor az időmérő edzés kezdetekor elkezdem volna mondandómat, a nézői oldalon nem volt hang. Pedig mindent leteszteltem előtte. De semmi. -Valószinűleg egyébként a driverekkel akadt némi probléma, és lassan kezdem megérteni, hogy miért is adják 180 napos ingyenes próbára csak úgy oda a hivatalos honlapjukon ezt az oprendszert. Nincs megfelelő driver támogatottság, és ez bizony nagy gáz. Pedig tényleg nagyon szaladna a gép 64 biten.- Kis próbálkozás után aztán feladtam, és visszatértem a jó öreg 32 bites rendszerhez, szerencsére az első futam elejére sikerült is mindennek betöltődni, így a futamok már rendben mentek le.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simsporttv.blog.hu/api/trackback/id/tr44301904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása